Tipy pri hledani sponzoru akce – Psi organizace

  • Toto téma obsahuje celkem 61 odpovědí. Do diskuze (11 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Anonymní uživatel a poslední změna proběhla před 14 roky a 1 měsícem.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 31. až 45. (celkem z 62)
  • Autor
    Příspěvky
  • #23051
    Ivushka – Monthy
    Účastník

    Jde o to, ze uz se rozjela faze oslovovani osobnosti a sponzoru. A Ti cekaji…co se od nich vlastne bude vubec chtit…. Tak by bylo dobre uz predem vedet..bude na miste v tolik a tolik, bude to trvat cca takhle dlouho a jedna se o – ukazku, debatu, rady, aktivitu v tom a tom..Pisu to nejasne, ale verim, ze kazdy chapete, co tim myslim :o)))
    Prostor by pri ruznych aktivitach chtelo rozdelit na sektory – sektor dog dancing, sektor frisbee, sektor  agility…a mit lidi k ruce, kteri budou zajistovat kontrolu na stanovistich a budou ku pomoci navstevnikum…chaos a zmatek umi takhle paradni akce opravdu velmi zosklivit a to nechceme :o))) Takze zajisteni brigadniku ( placeni ze sponzoringu? ), pasky na ohraniceni prostoru, zajisteni popelnic na odpadky ( zminimalizujeme nasledny uklid, ktery bude nutny )
    Rikam to proto, ze ted se vali uzasne napady od kazdeho z nas, rozhazujeme site…rybicky se pochytaji a bude jich treba tolik, ze pak bude problem je nekam vtesnat a museli bychom odmitat..takze je lepsi mit prvotni jasnou predstavu a oslovovat konkretne a cilene. Zaradit do programu – do sekce a casu.
    S pani Zertovou se strasne rada poznam :o)) Mela jsem ji rada uz v Mazliccich, je to fajnova zenska. A blazen ten, kdo snad zcela uplne verim mediim, zvlaste pak Nove :o)) Ta nafukuje, dramatizuje a dela vse az prehnane akcni – njn, byznys :o)) Takze pro pani Zertovou jsem pro – takze zajistit stanek, opet dozor, program a jasnou predstavu, co by se od pani Zertove chtelo….a takto podobne u vsech ostatnich…
     Nezacneme tedy pracovat na tom planu? I kdyz bude treba jen predbezny..ale uz budeme zase dal a mit to jasnejsi…

    #23052
    Ivushka – Monthy
    Účastník

    Majosku, nezlob :o)) Nenaplanovala..ber to treba jako dalsi veci k doreseni :o) proste plany do budoucna :o))) Joo aha, ja myslela, ze kdyz se bavite o pandickach, tak uz planujete i program, tak to pardon, jde se na sponzory :o))) Jasna vec, penize a zajisteni bezpecnosti je prvotni…
     Haha, znas to ne..jen formalita…a pak se clovek nestaci divit…snad se vyjadri brzy a pozitivne :o)))

    #23053
    Ivushka – Monthy
    Účastník

    A je nejaka jednotna zadost o sponzorak?…. me napadlo treba….
     
    Žádost o sponzorský dar
     
    Vážený, Vážená, Vážení…..ehm..slovit konkrétního – pane, paní, společnosti…bla bla bla
     
                dovolujeme si Vás oslovit se žádostí o poskytnutí sponzorského daru na…..a tady vypiseme nazev nasi akce… Váš dar by nám pomohl s realizací …teto akce…konkretne treba jake casti – zajisteni obcerstveni, zajisteni bezpecnosti, zajisteni darku pro ucinkujici, vystupujici, zname osobnosti….
     
    V dalším odstavci by měla být jednou, dvěmi vetami akce popsána – oc jde. Napr. Cilem akce je sdruzit pejskare z cele Ceske republiky ( mozna i okolnich statu ) za ucelem poznani a vytvoreni svetoveho rekordu a bla bla bla..lakacka :o))… Některé sekce akce však nemáme finančně zcela pokryty. Jde zejména o akce spojené s ……moznost vypsat…..
    Proto jsme si dovolili obrátit se i na Vaši společnost. Byli bychom velice rádi, kdybyste nám mohli prostřednictvím sponzorského daru pomoci zajistit jedinecnou a v CR zatim nikdy neuskutecnenou akci, ktera diky Vasemu dary predstavi i Vasi spolecnost, osobu.
     
    …………………………………… ………………………………………………………………………….
    Předem děkujeme za případné kladné vyřízení naší žádosti.   
    S pozdravem
     
    samozrejme je to jen navrh..jeste k uprave :o) Ale da se dopracovat a hromadne posilat :o)
     

    #23054
    Anonymní uživatel
    Host

    Ivuska: vse jsem myslel jenom v dobrem 🙂
    Vidim se mas dobre navrhy –> i kazdy z Vas je ma, navrhum a jejich zpracovani se nebranim … ja co ted udelam je, ze vytvorim sekci Pro nejvetsi sraz psu, a tam budeme postupne davat —> osnovu jak to cele bude probihat, program, tendr na sponzory, nabidky co by se ocekavalo od sponzoru, a vsechny napady. Tech napadu je docela hodne a zacina to tady byt preplnene …
    Musim premyslet jak to technicky zrealizovat, udelam pak rozdeleni webu aby se to zprehlednilo.
    Mezi tim, kazdy kdo chce pomoct pri organizovani, muze sepsat svoje myslenky tak jako Ivuska …
     

    #23055
    dogs-mam
    Člen

    jen bych doplnila ….žádost o sponzorák by měla obsahovat i něco v tom smyslu, že bude / např. /oslovená firma mít na akci reklamu…dám příklad…když jsme pořádali např. voříškiádu, přispěla nám jedna firma částkou 5000,-….my jsme si na oplátku  vyžádali její logo a to bylo vyvěšeno v zodpovídající velikosti na této akci….:-)) a samozřejmě je na akci pozvat…..také bývá zvykem na větších akcích takové tabule a tam vypsaní sponzoři apod.
    …a taky …větší šanci na úspěch je osobní jednání, osobní předložení žádosti….to spíše každej pustí chlup…alespon naše zkušenosti jsou takové..i když to není někdy lehké.-))

    #23056
    dogs-mam
    Člen

    ..takhle nějak vypadá např. naše žádost o sponzorák….ale osobně doručená….:-))
    …a tak máme vypracované klasické potvrzení:-))

    Attachments:
    #23059

    Si pamatuju když jsme dělali my rekord. Bude se to muset nahlásit u té agentury co je zařizuje. Takže i oni budou mít ňáké podmínky. Ale hlavně nám řeknou kolik psů min. se tam musí oběvit.[img]plugins/editors/tinymce/jscripts/tiny_mce/plugins/emotions/images/smiley-laughing.gif[/img]

    #23060
    Ivushka – Monthy
    Účastník

    jj, dogs mani :o)) To tam musi byt napsano v tom oslovovaku :o) Ja to tam take myslela a popisuju to tam jako ta LAKACKA :o) Nevedela jsem, jak to primo zformulovat. Ale jde presne o to, co pises….
    Nalakat je, neco za neco..podporite akci a my vam nabizime…nevim..
    1.moznost umisteni reklamy v arealu konane akce
    2. moznost vystavy – stanek s krmivem, obojky, pelisky..nevim s cim vsim
    3. Moznost roznaseni letaku s vasi nabidkou, spolecnosti – v den konani akce, na miste
    4. Moznost mit logo pod letaky a pozvankami na kci ( ktere budou zverejneny na netu, vylepeny atd…)
    a jine moznosti, je jich fura :o)))
    Jsme naprosty laik, nikdy jjsem nic neorganizovala a nemam zadne zkusenosti, ale snazim se tuknout alespon nejakym napadem :o)))
    Souhlasim, ze osobni jednani dela vetsi dojem :o))) Takze si udelame cas a vyrazime do terenu :o)))

    #23061
    Anonymní uživatel
    Host

    Doryso: ano je to agentura dobryden.cz a prave jsem tam volal …. co se delal rekord tak to bylo jenom s pudlama a bylo jich 70.
    Kazdopadne mi dnes zaslou informace o tom zda to celorepublikove vubec nekdo delal, i vsechny zadanky + postup … 🙂
    Ivuska 🙂 I ja jsem laik 🙂 takze jsme se dobre potkali 🙂 hehe 🙂 Jeste se tady mame MAM 🙂 hehe 🙂 Ja si myslim ze spolecnymi silami to zvladneme levou zadni a vse bude pripraveno a naplanovano min 2 mesice predem.
     

    #23062
    Ivushka – Monthy
    Účastník

    Jukala jsem na zadosti, jsou si hodne podobne :o) dobry dojem dela to pozvani na akci :o) To je take dobry napad :o))
    S temi smlouvami..mozna, ze vetsi spolecnosti budou chtit sve formulare…asi by nebylo od veci sehnat i nejakeho pravnika, ktery by takove veci ohlidal..co myslite?  Preci jenom..papirovani kolem toho bude vice nez dost…A zavazky smluv, ktere napriklad z ucasti ci financemi ruznych firem, poplynou muzou byt hodne zavadejici a zavazujici…zase..nevim, mozna ne..nemam zkusenosti..ale sama bych si to na triko nevzala..

    #23063
    dogs-mam
    Člen

    jj…sehnat tak nějakého co by to vykonal jako sponzorák, že::-)))))….já nejsem žádnej odborník, mám zkušenosti jen s malýma akcema v rámci našeho ZKO…tak mě nepřecenujte:-o..ale vím, kolik lítání obnáší jenom ten ,,vořech,,..na město pro zajištění data a placu, na vet.hygienu se žádostí o povolení / s vyjádřením jak bude akce zajištěna, úklid, organizace, hygiena….navíc odpovídáš i za psy , kteří nesoutěží, ale jen se s nima někdo dokodrcá podívat/….pak znovu na město, zajistit ozvučení, domluvit přívod elektriky , chem. wc , zajistit spozory a ještě si to sama odmoderovat.a vymyslet disciplíny, navrhnout a vytisknout diplomy….tak vypadá pro mě organizace našeho vořecha a to je jen maličká akce…:-))..určo by se vyplatil někdo, kdo je zvyklý pořádat nějaké ,,zvířecí,, megaakce….nebo alespon ěkdo kdo pomáhá zajištovat velké psí akce …něco mě ještě napadlo, kamarádka má leonka a zná se velice dobře s paní co je předsedkyní chov. klubu leonbergrů / je i rozhodčí, ale to nehraje roli/ …pořádají velké klubové výstavy apod…tak ji poprosím aby se jí optala, co vše je potřeba k zabezpečení takové akce, popř. jestli by nějak poradila….za zeptání nic nedám:-o…a taky by se mohli zapojit i nějaké oslovené útulky co by tam třeba udělali nějakou tu umistovací akci…taky měli mít nějaké znalosti, když toto pořádají……a už dost, už zase fantazíruju…letím ven s pejdama:-))

    #23064
    Indy
    Člen

    Tak si to tu pročítám a mám pocit, že takto tedy ne.
    Dělám marketing, PR, tiskový a mediální servis a myslím, že tomu celkem i rozumím.
    Postup: Nejdřív je nutné mít [b]přesný datum[/b] a časy, [b]přesné místo[/b]. [b]Předběžný program[/b], [b]bodový scénář a rozpočet[/b]. Vytipovat si možné partnery a média, osobnosti.
    Je nutné zajistit:
    – ohrazení areálu (kvůli kontrole očkováků), odpadkové koše, sáčky na hovínka, vodu pro psy, toi-toi, hygienické vyjádření, pronájem prostor od města (tzv. zábor)
    – předpokládaný počet účastníků (pozor na možné limity – aby v areálu nebylo víc lidí a psů, než je možné)
    – zdravotní dozor (dle počtu účastníků)
    – zdravotní dozor pro psy
     
    [b]Žádosti o sponzorský dar[/b] – když by přijde podobný dopis, hážu to koše. Peníze je těžké sehnat “jen tak”. Ideální je nabídnout barterovou dohodu. To se týká i médií (mediální partnerství).
    Při oslovování firem je třeba dát si pozor na “rivaly” – například tam, kde bude Žertová, nemůže být Desenský, tam, kde bude Evropa 2 nemůžete mít třeba televizi Óčko… A když tam bude Žertová, neprojde vám například krmivo Orijen!/Acana, ale jen Pedigree, jenže s Pedigree zas soupeří Hills, který je napojený na některé veterináře…je třeba si na toto dát veliký pozor a udělat si plán – koho a jak oslovit, s jakou nabídkou.
    Nabídka nesmí být nikdy písemně a už vůbec ne mailem. Ale zvednout telefon, domluvit si schůzku, vytisknout prezentaci akce (termín, místo, mapa areálu, program, vystupující apod.), mít připravenou i prezentaci (opět tištěnou) nabídky.
    Jasně si stanovit úroveň partnerství – generální partner, hlavní partner, partneři. Dále úroveň médií (hlavní mediální partner), další podpora (akci dále podpořili).
    U celebrit si dávejte pozor – většina z nich to bude chtít zaplatit. Jinak nemáte jistotu, že opravdu dorazí.
    Také si připravte základní smlouvy na spolupráci (služby a zázemí, využití prostor, média, partneři). Bylo by vhodné, pokud byste byli plátci DPH, jinak to bude složitější jednání.
    Rozhodně z hledání sponzorů a partnerů nedělejte “hurá akci” – tj. že se tu každý zeptá svých kamarádů. Působí to velice neprofesionálně, je třeba, aby za společnost jednalo omezené množství lidí, kteří budou mít přesné představy o možné nabídce/poptávce. Navíc se vystavujete riziku, že oslovíte firmy, které spolu nebudou chtít spolupracovat.

    #23066
    Indy
    Člen

    souhlas s dogs-mamou 🙂 
    Ještě bude třeba postavit pódium (minimálně jedno), osvětlení podia. Elektrika bude zatraceně drahá. Zvuk – asi bez kapel (psy by to stresovalo), ale stejně bude třeba mikrofon, fotograf a kameraman, zajištění účasti agentury pro zápis do Guinessoviky. 
    Není to sranda. Mám zkušenosti “jen” s produkcí, mediálním a marketingovým servisem pro koncerty (pro 8.000 lidí) a večírky (od 20 do 2.000 lidí) a jiné podobné akce bez psů. Já bych si sama na takovou akci netroufla, musela bych na to mít produkčního, marketéra, mediálního manažera, stage managera, zvukaře… A to bude také drahé.  Profíci si berou celkem slušné částky (produkční 2 – 5.000 den, zvukař s vybavením od 10 do 20.000 den, stage manager 1.500 – 3.000, marketing manager 2 – 3.000 hodina, mediální manager 1.500 – 3.000 hodina)…

    #23067
    Indy
    Člen

    Jasně, jak píše Ivushka – ještě právník a účetní a daňový poradce.
    Nezapomeňte, že v akci protečou šílené peníze! Sice většinou virtuálně (barter), ale i tak to budete muset přiznat a zdanit… Máte na to vůbec živnosťák? Jste SRO? Plátci DPH?  

    #23073
    Anonymní uživatel
    Host

    Ani nevite jak si cenim Vase pomoci.
    Mam k tomu vsemu jenom par poznamek:
    [ul]
    [li]Mam pocit ze to moc hrotite – ne ze bych mel nejake zkusenosti s organizaci takoveho podujeti, ale mam myslim docela dobre komunikacni dovednosti –> jsem idealista takze to urcite vyjde[/li]
    [li]Reknu vam presne muj jdenoduchy plan a program, ktorym cela tato akce zacala.[/li][/ul]
    Kde bylo tam bylo —> byl jednou jeden pes Hapi a ten chtel hodne psich kamaradu 🙂 jenom ze nebylo kde hledat, protoze na internetu zadne sraziky nebyly. Sraziky ale po vzniku psilasky zacinali naberat na atraktivite a tak jsme se rozhodli se udelame veliky srazik, kde bude moct prijit kdokoliv.
    Plan byl takovej: Bude treba zaridit–>
    [ul]
    [li]pozemek [/li]
    [li]povoleni od hygieny[/li]
    [li]ohraniceni pozemku[/li]
    [li]osloveni e-shopu, aby si na akci mohli neco zakoupit[/li]
    [li]stanek psilaska – tricka, par PC pro kouknuti na PsiLasku,.. jine[/li]
    [li]v tomto uzavrenem arealu by byly sekce – agility, dogdancing, dogfreisbee –> to vse s kratkou ukazkou na zacatku –> pak pro zacatecniku moznost vyskouset si to v praxi, ne jenom o tom cist[/li]
    [li]Sekce pro volne vypusteni psu (ohranicene).[/li][/ul]
    Tak co? .. simple plan? Neni tam ani podium, ani ozvuceni hudbou (pro psy podle mne max nevhodne). nejaky mikrofon tam asi byt musi. Moderator pravdepodobne taky 🙂

    A sponzory? je potreba neco resit po danove strance, pokud penize pujdou primo od nich k nekomu jinemu, ne pres psilasku? (jednoduse povedane –> zaplatite nam prosim lidi, kteri budou hlidat prostor a kontrolovat ockovaky?) … ANO? super .. bude to stat 20 000 pro 10 lidi … pokud souhlasite, podepiseme smlouvy a vy prevedete penize na ucet firme, ktera to bude mit nastarosti.
    atd atd …. tak co? moc jednoduche?
    Pravdu rict –> z toho cteni co jste tady psali, je uplne vsechno pravda —> ale myslim ze velikostne to jde uz do absurdity … ta akce muze byt lukrativni i bez toho … je to skor o tom poznat se navzajem … poznat jine pejsky caasteji se potkavat … aby jsem nemusel videt na ulici pejskare, ktery venci sam.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 31. až 45. (celkem z 62)
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.